Compania Gilat Satellite Network Moldova deschide o poziţie vacantă de Helpdesk pentru un student de anul 3-4. Poziţia presupune muncă part-time.

Responsabilităţi:

  • Experienţa de lucru în calitate de helpdesk este opţională
  • Experienţa de lucru cu aplicaţii pentru helpdesk şi asistenţă la distanţă
  • Cunoştinţe tehnice şi abilităţi de a explica şi scri instrucţiuni pentru persoane non-tehnice
  • Orientare către client
  • Abilităţi bune de comunicare şi scriere în Engleză

Platforme:

  • Microsoft Windows Office, Sharepoint, OneDrive, Visio, Project
  • Windows Operating System (Windows 7 şi Windows 10)
  • TCP, Networking, remote Access, VPNs,
  • SAP (Client side)

Cei cointeresaţi sunt rugaţi să trimită CV-urile către galinaga@gilat.com. Numai CV-urile scrise în limba engleză vor fi luate în consideraţie. Vă rugăm să indicaţi în câmpul subiect denumirea poziţiei vacante.